Päivitetty 4.10.2024 | 17:10

Pe 1.11.2024 | 09:00 - 10:00
Paikka

Suomi

Vaasan yliopisto käyttää tekstiviestipohjaista Annie-tukibottia tukeakseen opiskelijoita opintojen eri vaiheissa sekä kartoittaakseen heidän mielipiteitään. Opiskelijoilta kerättyä palautetta ja saatuja tuloksia hyödynnetään yliopiston palveluiden kehittämisessä, jotta ne vastaisivat entistä paremmin opiskelijoiden tarpeita.

Annie Advisor järjestää säännöllisesti webinaareja, joissa esitellään tarkemmin Annie-palvelun toimintaa ja hyötyjä. Seuraava mahdollisuus osallistua webinaariin on marraskuun alussa.

***

Tervetuloa mukaan Annie tutuksi -webinaariin, jossa esittelemme, kuinka Annie voi auttaa oppilaitostanne tavoittamaan opiskelijanne ja tarjoamaan heille matalan kynnyksen tukea.

Kerromme muun muassa:

🔸 Miten Annie toimii ja miten sen avulla voi tavoittaa opiskelijat nopeasti ja vaivattomasti
🔸Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten eri koulutuksen järjestäjät jo hyödyntävät Annieta
🔸Kuinka Annie helpottaa opiskelijoiden tuen saantia ja säästää henkilökunnan aikaa
🔸Käyttäjien kokemuksia ja tuloksia

💡 Webinaari on maksuton ja avoin kaikille Annie-tukibotista kiinnostuneille. Tallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille.

📅 Ajankohta: Perjantai 1.11.2024 klo 9.00–10.00 (Zoom + tallenne)

✍️ Ilmoittaudu mukaan: https://5ydsp.r.sp1-brevo.net/mk/cl/f/sh/6rqJfgq8dIPRQa3VyMQPhmnth7z/HEb0r_AVLCDj

***

Annie-yhteyshenkilöt Vaasan yliopistossa: amanuenssit Susanna Mäenpää ja Anne-Maarit Toija