Päivitetty 19.4.2021 | 13:04

Asiaa Afrikasta-paneelikeskustelu

Ma 26.4.2021 | 12:15 - 14:00

Suomi

Vaasan lyseon lukio järjestää Asiaa Afrikasta-paneelikeskustelun etänä ma 26.4.2021 klo 12.50-14.00. Tavoitteena on korostaa Suomen tulevan Afrikka-strategian eri näkökulmia, esimerkiksi markkinoita ja kumppanuuksia. Samalla rohkaistaan opiskelijoita kiinnostumaan teknologiaan, kauppatieteisiin ja biotalouteen.

Paneelikeskustelun tulee osallistujia mm. Ulkoministeriöstä, kehitysjärjestöistä, Wärtsilästä, Vaasan yliopistosta sekä Hämeen ammattikorkeakoulusta.

Tilaisuuteen osallistuu Vaasan lyseon lukion opiskelijoita opettajien johdolla luokista, ja mukana on myös vieraita Vaasan yliopistosta. Tilaisuus tallennetaan ja video ladataan Vaasan lyseon lukion Youtube-kanavalle. Videota käytetään myös jatkossa opetustarkoituksiin ja se jaetaan somessa Unesco-koulujen käyttöön laajemmin.

Keskustelua voi tulla seuraamaan Teams-alustalla, linkki:

Liity Teams-kokoukseen napsauttamalla tästä