Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

BAR Business and Research - korkeakoulujen ja elinkeinoelämän kohtauspaikka

Pe 15.9.2017 | 10:00 - 18:00

Tule rentoon panimoympäristöön tutustumaan, mitä tarjottavaa Vaasan alueen korkeakouluilla on yrityksille ja elinkeinoelämälle. Tapahtuma järjestetään Bock's Corner Breweryssä Vaasassa 15.9. klo 10-18.

Päivän aikana on luvassa erilaisia puheenvuoroja sekä koulutus-, tutkimus- ja kehittämispalveluiden esittelyä. Vaasan yliopistosta ja Vaasan yliopiston Levón-instituutista puheenvuorot esimerkiksi johtamisen professori Riitta Viitalalta "Lisää energiaa hyvällä henkilöstöjohtamisella", Uuden tutkimuskeskus VEBICin johtaja Krish Sankaranilta "VEBIC - Where are we heading now" ja tutkija Rayko Toshevilta, joka esittelee Technobothnian toimintaa esimerkkinä Virtual reality -laboratorio "New dimensions of reality VR/AR".

bar.jpg

10:00 Ovet avataan

10:15 Österbottens Förbund, Johanna Dahl: Österbottens Förbund som länk mellan högskola och näringsliv

10:30 BAR Opening: Kaupunginjohtaja Tomas Häyry

10:45: Hanken, Petri Mäntysaar: Hur skapa innovativa universitetsorganisationer - Stanford som modell

11:00 VEBIC, Krish Sankaran: "VEBIC - Where we are heading now!"

11:15 Novia, John Dahlbacka: Novia: Samarbetsformer i samband med projektverksamhet

11:30 Aktion Österbotten, Emma Wester: Finansiering av företagsutveckling som kräver högskoleexpertis

12:00 Experience Lab, Joachim Majors: Live demonstration av mobil eyetracking utrustning

12:15 Muotoilukeskus Muova, Tommi Siljamäki: Mihin innovaatioseteliä voi käyttää?

12:30 Tekes: Miten rakenneteaan vaikuttava tutkimusprojekti ja Tekesin tutkimusrahoituksen uudet tuulet

12:45: TE-Rekry, Rose-Marie Lilmangs: RekryKoulutus yritysten rekrytointitarpeeseen

13:00 Julia Olin, Novafloor: Deltagare i Utvecklingsprogrammet "Marknadsföring och säljeledning

13:30 Kansanedustaja Joakim Strand

14:00 Kahvitauko Jocken kanssa

14:30 Vaasan yliopiston Levón-instituutti: professori Riitta Viitala: Lisää energiaa hyvällä henkilöstöjohtamisella!

14:45 Technobothnia, Rayko Toshev: New dimensions of reality: VR/AR

15:00 Dennis Muiruri: Leadership and networking through Hanken Executive Education

15:30 TE-Rekry, Ros-Marie Lillmangs: Rekryterings Utbildning för företag

15:45 Novia, Tom Lillhonga: Ökad innovation genom stärkt regional samverkan mellan SMF och akademi

16:00 Action Österbotten: Innospiration

Opastettu panimokierros klo 15:00

Beer-tasting klo 16:00 (20 e/ hlö)

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä: Hanken, Vaasan yliopisto (Levón-instituutti), Åbo Akademi, Novia ja VAMK.

Lisätietoja:

Projektipäällikkö: Nina Ingves, 040 6745 292, nina.ingves@hanken.fi