Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

DIGITALISAATIO NYT -seminaari

Ti 30.8.2016 | 12:00 - 18:00

Vaasan yliopisto (logistiikan professori ja tutkimus) ja Suupohjan elinkeinotoimen kuntayhtymä (digitaalinen maaseutu -hanke) järjestävät elokuun 30. päivä Kauhajoella tulosseminaarin DIGITALISAATIO NYT. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.

Ajankohta: Tiistai 30.8.2016 klo 12-18.00

Paikka: Logistia, Teknologiapuisto 1, 61800 Kauhajoki. Seminaari pidetään Logistia-salissa ja demotiskit ovat aulatiloissa.

PÄIVÄN OHJELMA:

SeAMK Teknologiademot on the road bussi vierailee Logistian pihassa klo 13-15.00.

Logistian Aulan – demotiskit ja yritysesittelypisteet mm:
Canorama, Kauhajoelle.fi, Sunet, Neviso, Lc Logistics Center, SeAMK, Mobida, Vaasan yliopisto, Tuunix, Mediaworks Rene Luhtala, SEK yritysneuvonta, Leader Suupohja ja CapeArc Finland Oy.

Lounas ja kahvi

12.00    Omakustanteinen ruokailu Logistian ruokalassa
13.00    Kahvitarjoilu ja yritysten demotiskit/esittelypisteet avoinna IT-kujalla, SeAMK bussi Logistian pääoven edessä.

OHJELMA / Logistia-Sali

13.30     Tilaisuuden avaussanat. Petri Helo, Vaasan Yliopisto ja Esa Ylikoski,Suupohjan elinkeinotoimen kuntayhtymä. Digitalisaatio NYT – Suupohjan yritykset muuttuvilla markkinoilla

- Petri Helo on logististen järjestelmien professori Vaasan yliopiston tuotantotalouden yksikössä. Helon tutkimusalue liittyy toimitusketjujen hallintaan, päätöksentekojärjestelmiin sekä teknistaloudellisiin analyyseihin.

14.00    Arto Räikkönen, Suit Networks Oy. Kerätyn datan ja sähköisen karttatiedon hyödyntäminen, Helos ja suitRekkamies ohjelmistot.

14.30    Heikki Lindfors, Forsfood Oy. Forsfood pilvipalvelu

15.00    Jan Tapanainen / Kometos Oy. Digitalisaation ja etäseurannan mahdollisuudet ruokateollisuudessa.

15.30    TAUKO 15 min / kahvitarjoilu salissa

15.45    Kari Hallman, Puucomp Oy. Alihankkijasta pintaratkaisujen ammattilaiseksi integroimalla markkinointi myyntiin. Digitalisoitumisen mahdollisuudet ja opetukset.

16.15    Aleksi Ukkola ja Jari Järvinen, Elisa Oyj. IoT-ratkaisut nyt ja  tulevaisuudessa.

17.00    Aulan Demotiskit avoinna. Neviso Oy ja Suit Networks Oy tarjoama cocktailtilaisuus ja verkostoituminen

18.00     Tilaisuus päättyy

Lisätietoja ja ilmoittautuminen