Vaasan Energiainstituutti järjestää kahdeksannen opiskelijoille suunnatun Energiapäivän Vaasan yliopistolla keskiviikkona 4.11.2015 kello 10.00-15.00. Energiapäivä on alueen suurin opiskelijoille järjestettävä rekrytointitapahtuma.

Yritykset esittäytyvät ständeillään ravintola Mathildan ja tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa. Tritonian auditorio Nississä pidetään lyhyet yritysesittelyt.

Tapahtumaan osallistuvat yritykset ja organisaatiot

ABB, Barona, Citec, EnergyVaasa, Etteplan, Fennovoima, Fortum, Fuchs Oil, Kurikan kaupunki, Lapuan kaupunki, Prohoc, RD Velho, StaffPoint, Stormossen, The Switch, Thermopolis, TVO, Vaasan Energiainstituutti, Vaasan Sähkö, Vacon, Wapice, Wasa Lemonade, Wasamove, VEO, West Coast Startup, Westenergy, Witron ja Wärtsilä.

Aikataulu

10.00-15.00 Yritysten ständit Mathildan ja Tritonian aulatiloissa
10.55-12.30 Yritysesittelyt Tritonian auditorio Nississä, osio 1

• Esitykset englanniksi