Yhdestoista The Energy Day (TED) -rekrytointitapahtuma järjestetään Vaasan yliopistolla keskiviikkona 7.11.2018 kello 11:00-16:00. TED pidetään ravintola Mathildan ja tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

MIKÄ ON TED

The Energy Day (TED) on yritysten sekä organisaatioiden ja Vaasan korkeakouluopiskelijoiden kohtaamispaikka. TED on Pohjanmaan suurin rekrytointitapahtuma. Tapahtuman yksi pääpainopiste on energia, mutta vuosien aikana tilaisuuden kasvaessa mukaan on tullut myös monien muidenkin toimialojen yrityksiä. TED tarjoaakin runsaasti mahdollisuuksia useiden alojen opiskelijoille, ei pelkästään energiasta kiinnostuneille.

Tapahtuma tuo esille eri alojen moninaisuutta ja niiden luomia vaihtoehtoja alueellisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Osallistuviin yrityksiin ja organisaatioihin pääsee tutustumaan niiden ständeillä, lyhyissä yritysesittelyissä ja myös  tapahtumalehden sivuilta. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja sinne ovat tietenkin myös tervetulleita opiskelijoiden lisäksi kaikki muutkin.

TAPAHTUMAAN OSALLISTUVAT YRITYKSET JA ORGANISAATIOT

ABB, Ampner, Beamex, Caruna, Cash-In, Citec, Danfoss, Digitalization Academy, DL Software, eCraft, Edupower, EnergyVaasa, Etteplan, Fennovoima, Fortum, Infratek, Inwido Finland, KPO, Leinolat Group, Levón-instituutti, Liaison Technologies, Mirka, MPS, Neste, Nordea, Pietarsaaren seutu, Posiva, Prohoc, RD Velho, Sasken, Solving, Stormossen, TE-keskus, The Switch, TVO, UPM, Vaasan kaupunki, Vaasan Sähkö, Wapice, WasaGroup, VEO, Vestas, Westenergy, Visma, Woima Corporation, VTT ja Wärtsilä.

SPONSORIT JA YHTEISTYÖKUMPPANIT

Astalo, Burger King, Cloetta, FITech, Juvenes, MyTech, Pohjalainen, Retropelikerho Pelikasetti, TEHO ENERGIAJUOMA, Vaasa Game Days, Vaasan yliopiston Levón-instituutin Johdon täydennyskoulutus, Vaasan yliopiston viestintätieteet, ja Vesc.

AIKATAULU

11.00-16.00 Yritysten ständit päärakennus Tervahovissa ja Tritonian aulatiloissa
11.30-15.00 Yritysesittelyt Tritonian auditorio Nississä

• Osio 1 klo 11:30-13:00, esitykset englanniksi