Pohjanmaan suurin rekrytointitapahtuma The Energy Day (TED) pidetään Vaasan yliopiston päärakennus Tervahovissa ja tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa keskiviikkona 6.11. klo 11:00-16:00. Tapahtumaan on vierailijoille vapaa pääsy. Lue lisää tapahtumasta ja sen ohjelmasta:

TED_logo_30042019_RGB_1920.jpg

The Energy Day (TED) on yritysten sekä organisaatioiden ja Vaasan korkeakouluopiskelijoiden kohtaamispaikkana. TED on Pohjanmaan suurin rekrytointitapahtuma. Tapahtuman yksi pääpainopiste on energia, mutta vuosien aikana tilaisuuden kasvaessa mukaan on tullut myös monien muidenkin toimialojen yrityksiä. TED tarjoaakin runsaasti mahdollisuuksia useiden alojen opiskelijoille, ei pelkästään energiasta kiinnostuneille.

Tapahtuma tuo esille eri alojen moninaisuutta ja niiden luomia vaihtoehtoja alueellisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Osallistuviin yrityksiin ja organisaatioihin pääsee tutustumaan niiden ständeillä ja myös tapahtumalehden sivuilta. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja sinne ovat tietenkin myös tervetulleita opiskelijoiden lisäksi kaikki muutkin.

AIKATAULU

11:00 - 16:00 Osallistujien ständit päärakennus Tervahovissa ja Tritonian aulatiloissa

• 09:00 - 11:00 Networking event for international students. Tilaisuus pidetään Tervahovin Palomäki (A201) -salissa
  • 13:30 - 14:30 EnergyVaasa Reverse Speed Dating -tilaisuus. Tilaisuus pidetään Tritonian auditorio Nississä

TAPAHTUMAAN OSALLISTUVAT YRITYKSET JA ORGANISAATIOT

ABB, Arcteq, Barona, Beamex, Boliden, Caruna, Cash-In Consulting, CGI, Citec, Devatus, DL Software, Ecraft, Edupower, Elisa, EnergyVaasa, Etha Wind, Etteplan, EURES, FCG, Fennovoima, Fingrid, Fortum, KPO, Leinolat Group, Meyer Turku, Mirka, OK Perintä, Pohjanmaan ELY-keskus, Posiva, Prohoc, RD Velho, Solving, SSF, Tekniq, TE-palvelut, The Switch, TVO, UPM, Vaasan kaupunki, Vaasan Sähkö, Vaasan yliopisto, Vaasan yliopisto - Digital Economy, Vaasan yliopisto - VEBIC, Wapice, VEO, Vestas, Westenergy, Visma, Woima Corporation, VTT ja Wärtsilä.

SPONSORIT JA YHTEISTYÖKUMPPANIT

Aarre Entertainment, Burger King, Cloetta, IGDA Vaasa hub, Juvenes, Olvi, Pohjalainen, Teknologiateollisuus, Vaasa Game Days, Vaasan yliopisto Executive Education, Vaasan yliopisto - Levón-instituutti, Vaasan yliopisto - Urapalvelut, Vesc. ja West Coast Startup.

Lisätiedot:

Teemu Närvä, Projektipäällikkö, Levón-instituutti, Vaasan yliopisto, 0400 817 006, etunimi.sukunimi@uwasa.fi