Päivitetty 24.8.2021 | 16:08

The Energy Day rekrytointitapahtuma

Aika
To 13.10.2016 | 23:00 - 23:00

Vaasan Energiainstituutti (VEI) järjestää yhdeksännen opiskelijoille suunnatun The Energy Day (TED) -tapahtuman Vaasan yliopistolla keskiviikkona 2.11.2016 kello 10.00 - 15.00. Osallistuvat yritykset ja organisaatiot esittäytyvät ständeillään ravintola Mathildan ja tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa. Tritonian auditorio Nississä pidetään lyhyet yritysesittelyt.

TED on VEI:n vuosittain järjestämä tapahtuma, joka toimii energia-alan yritysten sekä organisaatioiden ja Vaasan korkeakouluopiskelijoiden kohtaamispaikkana. Tapahtumaan on vapaa pääsy ja sinne ovat tietenkin myös tervetulleita kaikki alasta kiinnostuneet. TED on alueen suurin akateemisille opiskelijoille järjestettävä rekrytointitapahtuma.

AIKATAULU
2.11.2016

10:00 - 15:00         Yritysten ständit Mathildan ja Tritonian aulatiloissa
10:55 - 12:30         Yritysesittelyt Tritonian auditorio Nississä, osio 1

• Esitykset englanniksi

13:00 - 14:30         Yritysesittelyt Tritonian auditorio Nississä, osio 2

• Esitykset englanniksi, suomeksi tai ruotsiksi

Linkki tapahtuman sivulle.

TAPAHTUMAAN OSALLISTUVAT YRITYKSET JA ORGANISAATIOT

ABB, Adecco, Burger King, Citec, Co-Engineering, Danfoss, eCraft, EnergyVaasa, Etteplan, Fennovoima, Fingrid, Fortum, Helen, Kurikka, Lapua, Lämpöässä, Posiva, Prohoc, RD Velho, Skaala, Stormossen, The Switch, TVO, Vaasa, Vaasan Energiainstituutti, Vaasan Sähkö, Wapice, VEO, Westenergy, VTT ja Wärtsilä.

SPONSORIT JA YHTEISTYÖKUMPPANIT

Anvia & Elisa, EPV, Pohjalainen, Retropelikerho Pelikasetti, Teknologiateollisuus, Vaasan yliopiston viestintätieteiden yksikkö, Vaasa Game Days ja West Coast Startup.