Kevätaurinko lämmittää Vaasaa kovin, joten mikäs sen mahtavampaa kuin nauttia kauniista kevätsäästä meren rannalla ja lähteä yhdessä liikkumaan Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan ja Vaasan yliopiston kanssa! Haluamme kutsua niin opiskelijat kuin henkilökunnan yhdessä liikkumaan ja viettämään rentoa iltapäivää kampusalueelle Puuvillan viereiselle nurmialueelle ti 8.4. klo 15 alkaen! Tapahtuma kestää muutaman tunnin ja mukaan voi tulla missä vaiheessa tahansa.Tapahtuma on maksuton ja voit osallistua sellaisiin liikuntalajeihin, kuin itse haluat.

Iltapäivän aikana on muumuassa opastusta kahvakuulaohjaukseen Katariina Paajasteen opissa sekä päästä tutustumaan juoksuharrastuksen saloihin Miia Kahilan opastuksessa! Kahvakuulia on jonkin verran paikan päällä, mutta oman kuulan voi halutessaan ottaa mukaan tai tulla muuten vain seuraamaan ohjausta. Juoksukoulun päätteeksi tehdään pieni lenkki, jossa pääsee testaamaan opittuja neuvoja. VYY:n liikuntatutoreiden opastuksella on mahdollisuus pelata mm. mölkkyä, petanquea sekä muita pihapelejä, tapahtumassa on mahdollisuus päästä tutustumaan myös rugbyyn sekä pelata frisbeegolfia ja höntsäfutista!

Tarjolla myös mehua ja makkaraa nälkäisille liikkujille. Kaikki ovat tervetulleita viettämään rentoa iltapäivää liikunnan merkeissä!