Lukiolaiset valtaavat kampuksen Vaasan yliopiston ja Vaasan ammattikorkeakoulun yhteisessä lukiopäivässä 8.10.2015. Lukiolaisia saapuu paikalle pääasiassa lähialueilta, kaukaisimmat tulevat Porin suunnalta. Tapahtumaan on tulossa n. 2000 vierailijaa.

Päivän aikana lukiolaisille on järjestetty ohjelmaa Tervahovin auditorioissa, käytävällä ja Mathildan aulassa. Lukiolaiset pääsevät tutustumaan myös Technobothniaan.

Lukiolaiset ruokailevat Mathildassa ja Buffetissa päivän aikana joustavasti klo 10–14.30, pisimmät jonot syntyvät keskipäivän aikaan.

Wolffintie Tervahovin parkkipaikan edustalta on varattu bussien käyttöön, eikä kadun varteen voi päivän aikana muut pysäköidä. Busseille varattu alue on erotettu selkeästi lippusiimoin.

Lukiopäivän ohjelma (pdf)