Päivitetty 21.2.2022 | 05:02

LUMA-luokan lukuvuoden avajaiset

To 16.8.2018 | 12:00 - 16:00

Uusi lukuvuosi potkaistaan vauhdilla käyntiin LUMA-tiedeluokan lukuvuoden avajaisissa torstaina 16.8. klo 12-16!

Avajaisissa pääset testaamaan luokan uusia oppimisvälineitä ja kokeellisia työpaketteja. Testissä ovat mm. oppimiskokonaisuus Voimala ja Sphero-robottipallot. Esittelemme myös LUMA-keskus Pohjanmaan opettajille suunnattua täydennyskoulutuspakettia peliohjelmoinnista. Avajaisissa saat tietoa lukuvuoden aikana järjestettävistä kerhoista lapsille ja nuorille.

Avajaisissa on myös mahdollista keskustella kouluvierailuista Vaasan yliopistolle, Technobotnialle ja LUMA-luokkaan sekä yhteistyöstä LUMA-keskus Pohjanmaan ja Vaasan yliopiston sekä muiden korkeakoulujen henkilöstön välillä.

LUMA-tiedeluokka sijaitsee Vaasan yliopiston kampuksella Technobothniassa. Osoite on Puuvillakuja 3, 65200 Vaasa.

Tarjoamme avajaisissa pientä syötävää ja juotavaa. Ilmoita osallistumisesi tällä lomakkeella, jotta osaamme varata tapahtumaan riittävästi tarjoilua:

Lämpimästi tervetuloa tapahtumaan!

Lisätietoja tapahtumasta koordinaattori Maarit Mäkelältä (e-mail: etunimi.sukunimi@uwasa.fi)

Lisätietoa LUMA-keskus Pohjanmaasta: www.uwasa.fi/luma