Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

Minä & tiede -luento Tietoprovinssissa: Taitoja parempaan työelämään (Seinäjoki)

Aika
Ti 26.3.2019 | 17:00 - 18:00

Vaasan yliopisto on mukana Seinäjoen Tietoprovinssissa!

Vaasan yliopisto tuo Tietoprovinssi-tapahtumaan Minä & tiede -yleisöluennon.

Minä & tiede -luento: Kohtaa kiireinen mieli, tunnista toimivat tavat – taitoja parempaan työelämään

järjestetään tiistaina 26. maaliskuuta klo 17-18 Seinäjoen kirjaston Jaaksi-salissa.

Miten löytää rauhaa työpaineiden keskelle? Miten suhtautua multitaskaukseen ja sekamelskatyöhön? Hyvä johtajuus auttaa, mutta avaimet parempaan työhyvinvointiin voivat tutkitusti löytyä myös omasta taskustamme.

Luennon pitää henkilöstöjohtamisen professori Liisa Mäkelä. Luento on maksuton ja avoin kaikillle kiinnostuneille.

Tietoprovinssi järjestetään Seinäjoella 26.-27.3. Tapahtuman pääjärjestejä on Etelä-Pohjanmaan korkeakouluyhdistys. Tapahtumapaikkoja on kolme: Kampustalo (Kalevankatu 35) auditorio C0062 ja Tapio-sali, Rytmikorjaamo (Vaasantie 11) sekä Seinäjoen kaupunginkirjaston Jaaksi-sali (Alvar Aallon katu 14).

Lue tilaisuuden ohjelma täältä: https://epky.fi/epanet/tietoprovinssi/