Päivitetty 15.1.2021 | 12:01

To 14.1.2021 | 18:00 - 20:00

Nyytin chat
Suomi

Onko mun unelmat yhtä hienot ja arvokkaat, kuin muilla? Miten kateus, vertailu, itsetunto vaikuttavat opiskelijan tulevaisuuden näkymiin? Vaikuttavatko muiden haaveet ja unelmat omiesi muodostumiseen? Mistä tiedän että olen pätevä opiskelijana ja tulevana työntekijänä? En kai vaan ole huijari hienolla tutkinnolla?

Tervetuloa Minä - yksi suurin huijaus -chattiin juttelemaan näistä kysymyksistä.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista