Vaasan yliopisto, Pohjalainen ja Ilkka tekevät tutkimusta tutuksi

Yleisöluennot ovat keskustelevia tapahtumia kahvikupposen äärellä keskellä kaupunkia, Pohjalaisen Monitorilla. Niissä käsitellään ajankohtaisia aiheita kansantajuisesti, ja asiaa taustoitetaan lehtijutulla samalla viikolla.

Minä & tiede -luennot pidetään myös Seinäjoella, pääkirjastossa (Alvar Aallonkatu 14) tiistaina 21.1. klo 18. Seinäjoen luento on osa Seinäjoen yliopistokeskuksen Tutkimalla tutuksi -sarjaa.

Vaasassa yleisöluento pidetään Pohjalaisen Monitorilla (Hietasaarenkatu 19) torstaina 23.1. klo 18.

Professori Ari Salminen: Yhteiskunta ja eettisyys

Yhteiskuntamoraalista ja arvoista keskustellaan julkisuudessa vilkkaasti. Kansalaisten eettiset pohdinnat vaikuttavat julkisorganisaatioihin ja yrityksiin. Esityksessä pohditaan yritysten yhteiskuntavastuuta, eettisiä toimintamalleja ja korruption sekä lahjonnan torjumisen keinoja.

Tervetuloa kahvikupin äärelle oppimaan ja oivaltamaan! Vapaa pääsy.