Päivitetty 8.11.2021 | 16:11

Nyytin chat: Minä - yksi suuri huijaus?

To 11.11.2021 | 18:00 - 20:00

Suomi

Koetko omat unelmasi yhtä hienoiksi ja arvokkaiksi kuin muiden? Vaikuttavatko muiden haaveet ja unelmat omiesi muodostumiseen?

Miten kateus, vertailu ja itsetunto vaikuttavat tulevaisuuden näkymiin? Mistä tietää, että on pätevä opiskelijana ja tulevana työntekijänä? En kai vaan ole huijari hienolla tutkinnolla?

Tule Minä - yksi suuri huijaus? -chattiin pohtimaan, miten taustasi, kuten luokka tai sukupuoli, vaikuttaa siihen, miten itsevarmasti navigoit korkeakoulumaailmassa.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista