Päivitetty 19.8.2022 | 08:08

Nyytin chat: Opiskelijan sinkkutalous

To 17.11.2022 | 18:00 - 20:00

Suomi

Koetko yksin asumisen lisänneen yksinäisyyden tuntemuksia? Vai onko yksin asumisen rauha sinulle helpotus? Nautitko sen tarjoamasta itsenäisyydestä, kun kukaan ei valita, vaikka tiskit ovatkin taas tiskaamatta?

Toki myös moni voi nauttia itsenäisyydestä, mutta silti kokea yksinäisyyttä. Yksin asumisen plussat ja miinukset eivät ole ihan yksiselitteisiä, joten tule mukaan jakamaan ajatuksiasi sekä pohtimaan sopivinta asumismuotoa sinulle yhdessä Opiskelijan sinkkutalous -chattiin!

***

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vapaaehtoiset tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken anonyymisti mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa alle 30-vuotiaille (arkisin klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24) sekä Solmussa-chatissa yli 30-vuotiaille (ma-to klo 15-19). Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä.