Päivitetty 28.2.2022 | 11:02

Nyytin chat: Sota Ukrainassa huolestuttaa ja pelottaa

Ti 1.3.2022 | 18:00 - 20:00

Suomi

Herättääkö Ukrainassa syttynyt sota sinussa huolia ja pelkoja?

Se on hyvin luonnollista, että Ukrainassa puhjennut sotatilanne saa aikaan monenlaisia tuntemuksia. On tärkeää, että puhumme toisillemme ja kerromme vaikeista tunteista ja ajatuksista, joita Ukrainan sota meissä nostattaa.

Huolia, tunteita ja pelkoja kannattaa käsitellä. Niitä ei tule työntää syrjään eikä tukahduttaa. Voit tulla käsittelemään niitä kanssamme, sillä puhuminen ja jakaminen auttavat.

Tule jakamaan tunteita ja ajatuksiasi muiden opiskelijoiden kanssa Sota Ukrainassa huolestuttaa ja pelottaa -chattiin. Sinun ei tarvitse jäädä yksin!

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vaparit tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Tule rohkeasti mukaan, ole huoleti oikeinkirjoituksesta tai kirjoituksen sujuvuudesta – tärkeintä on, että olet mukana!