Päivitetty 4.5.2021 | 13:05

Nyytin chat: Työelämään siirtyminen - ihana vai kamala muutos?

To 3.6.2021 | 18:00 - 20:00

Suomi

Häämöttääkö korkeakoulusta valmistuminen ja siirtyminen oman alan työelämään? Onko oma ammatillinen identiteetti kuitenkin vielä epäselvä tai tuntuuko että se on jopa hukassa? Jännittääkö tutun opiskelijaelämän jättäminen?

Tule mukaan Työelämään siirtyminen - ihana vai kamala muutos? -chattiin juttelemaan muutoksen tuomasta ahdistuksesta ja muista tunteista, joita valmistuminen ja työnhaku herättää sekä saamaan keinoja, kuinka valmistautua muutokseen ja epävarmuuteen.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista