Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Nyytin chatin teemana Haitta vai nautinto? Päihteiden rooli kesän aikana

To 2.7.2020 | 18:00 - 20:00

Kesällä monet pyrkivät tienaamaan tai edistämään opintoja. Se on myös ansaittu rentoutumisen ja hauskanpidon vuodenaika, johon saattaa normaalistikin liittyä päihteiden käyttöä. Korona on kuitenkin heittänyt monet suunnitelmat päälaelleen, ja muutosten mukana arkeen on hiipinyt tavallista enemmän ahdistusta ja stressiä.

Tervetuloa Haitta vai nautinto? Päihteiden rooli kesän aikana -chattiin juttelemaan yhdessä vallitsevista tunteista ja päihteiden roolista tänä kesänä! Chatissa mukana myös KUPLA- hankkeesta Milla Ruuska.

Chatin löydät Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Chat, kuten kevätkauden muidenkin chattien ajankohdat ja aiheet.

Ryhmächatit ovat avoimia kaikille opiskelijoille eikä mukaan tarvitse erikseen ilmoittautua tai rekisteröityä. Keskustelu tapahtuu nimimerkillä.