Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Nyytin chatin teemana Kiristääkö eristäytyminen välejä parisuhteissa ja perheissä?

Ti 12.5.2020 | 15:00 - 17:00

Käykö intensiivinen kotielämä hermoille? Onko ilmapiiri huono tai tunnetko turvattomuutta? Koetko kotona väkivaltaa tai sen uhkaa? Vai tuoko kireä tunnelma kotona mieleesi muistoja turvattomuuden kokemuksista lapsuudenkodissa?

Tule jakamaan kokemuksia ja tunteita vertaisten ja  asiantuntijan kanssa Kiristääkö eristäytyminen välejä parisuhteissa ja perheissä? -chattiin.

Chatin löydät Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Chat, kuten kevätkauden muidenkin chattien ajankohdat ja aiheet.

Ryhmächatit ovat avoimia kaikille opiskelijoille eikä mukaan tarvitse erikseen ilmoittautua tai rekisteröityä. Keskustelu tapahtuu nimimerkillä.