Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Nyytin chatin teemana Teetkö opintoja kesällä?

Aika
To 23.5.2019 | 18:00 - 20:00

Kuluuko kesäsi opintojen tai opinnäytetyön parissa?

Tule torstaina 23.5. klo 18–20 chattiin tuulettamaan ajatuksiasi ja purkamaan fiiliksiä kesäopinnoista.

Chatin löydät Nyytin verkkosivuilta kohdasta Opiskelijoille > Chat.

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä.

Ryhmächat ovat tarkoitettu kaikille opiskelijoille. Niihin ei tarvitse erikseen rekisteröityä tai ilmoittautua. Keskustelu tapahtuu nimimerkillä. Mukana juttelemassa ovat myös Nyytin työntekijät ja välillä myös asiantuntijoita eri aloilta. Chatteja järjestetään joka toinen torstai klo 18–20. Tervetuloa mukaan juttelemaan rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Sekasin-chat

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä.

2019-01-09T07:09:05Z