Päivitetty 31.5.2021 | 09:05

Ti 8.6.2021 | 14:30 - 16:00

Verkkotapahtuma
Suomi

Tapahtumassa käsitellään sote-uudistusta strategisena, systeemisenä ja ihmiskeskeisenä muutosprosessina. Tilaisuus alkaa valtiovarainministeriön uuden kansliapäällikön Juha Majasen alustuksella siitä, mikä on soten-uudistuksen merkitys julkisen talouden kokonaiskuvassa.

Alustuksen jälkeen ohjelmassa on paneeli, jossa käydään dialogia seuraavista aiheista:

1. Miltä sote-horisontissa näyttää? Miltä osin kirkastuvaa, miltä osin pilviä sinun näkökulmastasi?
  2. Tuleeko sotesta sote eli miltä näyttävät todellisen palveluintegraation mahdollisuudet? Miten palveluintegraatiossa pitäisi käytännössä edetä, jotta sote-uudistuksen tavoitteet saadaan toteutettua?
  3. Millaista johtamista tarvitaan, jotta Suomeen saadaan hyvä sote-uudistus? Miten se tehdään käytännössä?

Paneelissa ovat mukana:

• Laura Räty, toimitusjohtaja, Validia Oy
  • Marina Erhola, toimitusjohtaja, Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä
  • Liina-Kaisa Tynkkynen, Tampereen yliopisto
  • Sanna Vesikansa, apulaispormestari, Helsinki
  • Hermanni Hyytiälä, johtava konsultti, Gofore

Paneelia ja tilaisuutta vetävät Vaasan yliopiston professorit Petri Virtanen ja Harri Jalonen

Ilmoittautuminen 7.6.2021 mennessä. Ilmoittaudu tästä.