Päivitetty 24.8.2021 | 17:08

Tietoprovinssi

Ke 20.5.2015 | 10:00 - 17:00

Viides Tietoprovinssi järjestetään Framin B-osan aulassa ja auditorioissa (Kampusranta 9 B, 60100 Seinäjoki) keskiviikkona 20. toukokuuta 2015.

Tietoprovinssi esittelee eteläpohjalaista tutkimusta ja kehittämistyötä. Tarjolla on kaikille kiinnostuneille avoimia ja maksuttomia seminaareja eri aiheista. Myös aulasta löytyy ohjelmaa.

Tarkemmat tiedot ohjelmasta löytyvät osoitteesta www.tietoprovinssi.fi.  Sieltä kannattaa myös tarkistaa mahdolliset muutokset.

Seminaarit:

• PK-yritysten strategiatyön kehittäminen (Vaasan yliopisto)
  • Ruokailua kaikilla aisteilla (Turun yliopisto, Tampereen teknillinen yliopisto, Sibelius-Akatemia & Seinäjoen ammattikorkeakoulu)
  • Metsäbiotalous - potkua energiantuotantoon ja puurakentamiseen (Seinäjoen ammattikorkeakoulu)
  • Historia havisee: alueita, aikaa, ihmisiä (Helsingin yliopisto & Siirtolaisuusinstituutti)
  • Kohti valkuaisomavaraista Etelä-Pohjanmaata (Luonnonvarakeskus)
  • Luonnonhoitopelloilla riistakannat nousuun (Luonnonvarakeskus)
  • Nuoruus: onnellista ja mutkallista aikaa (Seinäjoen ammattikorkeakoulu)
  • Korkeakoulufoorumi: Maailmasi digitalisoituu (Etelä-Pohjanmaan liitto & Etelä-Pohjanmaan korkeakouluyhdistys)

Muuta: siirtolaisuusnäyttely, Tutkijahotelli esittäytyy, Eurooppatietokeskus, Liikeideat lentoon -valmennusohjelma, Seinäjoen yliopistokeskus, hanke-esittelyjä  jne.