Päivitetty 21.2.2022 | 05:02

Tulevaisuuden tiedekirjasto

To 21.11.2019 | 18:00 - 19:30

Lämpimästi tervetuloa Vaasan yliopistoseuran järjestämään, kaikille kiinnostuneille avoimeen ”Tulevaisuuden tiedekirjasto” -tapahtumaan torstaina 21.11.2019 klo 18:00–19:30 tiedekirjasto Tritoniassa.

Tritonian johtaja Anne Lehto kertoo tapahtumassa, millaisia rooleja ja tehtäviä tiedekirjastoilla on nykyään ja miten ne tulevat muuttumaan tulevaisuudessa. Lehto on vaasalaisten korkeakoulujen yhteisen tiedekirjasto Tritonian johtaja ja Suomen yliopistokirjastojen verkoston FUNin puheenjohtaja kaudella 2019–2020.

Lopuksi päästään kiertämään Tritoniaa ja tutustumaan sen eri tiloihin, jotka palvelevat hyvin erilaisia käyttäjiä ja käyttötarpeita. Joitain poimintoja näistä ovat Tritonian opiskelu- ja ryhmätyötilat, kiinnostavana esimerkkinä opiskelijoiden ideoima Kvarken-lounge, korkeakoulujen opetuksen kehittämistä tukeva Edulab kuvausstudioineen ja kirjaston arvokkaat erikoiskokoelmat, joista esimerkiksi Vasa Lyceumin kirjasto on valittu Unescon kansalliseen Maailman muisti -rekisteriin.

Ilmoittautuminen

Tapahtumaan on ilmoittautuminen ja osallistumismaksu 15 euroa. Maksu sisältää tarjoilun eli lasin viiniä ja suolapalaa. Maksu maksetaan joko Vaasan yliopistoseuran pankkitilille (tiedot alla) ennen tapahtumaa tai käteisellä tasarahana tapahtumassa. Tritoniassa sijaitseva Café Oscar on myös avoinna palvelemassa tapahtumaan osallistuvia.

Ilmoittaudu lomakkeella 17.11.2019 mennessä: https://bit.ly/2pBLjKh

Pankkitilille maksettaessa tarvitset seuraavat tiedot:

Saaja: Vaasan yliopistoseura ry
Pankkitili: FI38 5670 0820 3265 59
BIC: OKOYFIHH
Viitenumero: 1122
Viesti: Tulevaisuuden tiedekirjasto / oma nimi

Huomioi sekä viitenumero että viesti maksaessasi. Ilmoittautuminen on sitova, joten kaikilta ilmoittautuneilta peritään 15€ osallistumismaksu.

Lisätietoja tapahtumasta:

Vaasan yliopistoseuran sihteeri Lauri Laaksonen, lauri.laaksonen(at)uwasa.fi, 029 449 8171

Tritonia.jpg