Päivitetty 21.2.2022 | 05:02

Uutisraivaaja-innovaatiokilpailu - info 4.12. Vaasan yliopistolla

Ti 4.12.2018 | 11:00 - 12:00

Oletko kiinnostunut mediainnovaatioista? Ehkä sinulla on idea median tai journalismiin liittyen? Helsingin Sanomien Säätiön Uutisraivaaja-kilpailu voisi olla sinua varten. Innovaatiokilpailun voittaja/t voi saada jopa 250 000 euroa hankkeen toteuttamiseen.

Kilpailusta järjestetään infotilaisuus Vaasan yliopistolla (Tervahovi, D115) tiistaina 4.12. klo 11-12. Infotilaisuuteen voivat osallistua kaikki, kuten esimerkiksi yrittäjät, opiskelijat, yliopiston opettajat ja tutkijat, journalistit, visuaalisten ja it-alojen asiantuntijat.

Infotilaisuudessa kilpailua esittelee ja kysymyksiin vastaa viestintäkoordinaattori Anna-Mari Hänninen Helsingin Sanomien säätiöstä. Infotilaisuuden järjestää Vaasan yliopisto, sen InnoLab-tutkimusalusta ja Helsingin Sanomien säätiö.

Tervetuloa, Välkommen, Welcome!

**

Uutisraivaaja on Helsingin Sanomain Säätiön innovaatiokilpailu. Kilpailun tavoite on löytää tiedonvälitykseen ja journalismiin uusia toimintatapoja sekä kannattavia liiketoimintamalleja.

Kilpailuun osallistutaan idean kuvauksella. Idea voi olla esimerkiksi uudenlainen tapa julkaista, kerätä tai koota tietoa, ja sen täytyy toimia joko sähköisessä tai painetussa muodossa.

Uutisraivaaja etsii ideoita, jotka ovat uraauurtavia ja liittyvät tiedonvälitykseen. Hanke pitää toteuttaa aluksi Suomessa joko maanlaajuisesti tai paikallisesti.

Kilpailu on kaikille avoin. Siihen voivat osallistua yksittäiset henkilöt, ryhmät, järjestöt ja yritykset.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 31.1.2019.

Lisätietoa:  https://www.uutisraivaaja.fi/

For more information/ Lisäkysymyksiin infotapahtumasta vastaa Vaasan yliopiston InnoLabin Johanna Kalliokoski, johanna.kalliokoski@uwasa.fi