Päivitetty 24.8.2021 | 17:08

Valmiina työelämään! -seminaari Vaasan yliopistolla

Ti 23.1.2018 | 13:30 - 16:00

Valmiina työelämään –hankkeen (VALTE) seminaari järjestetään 23.1. klo 13.30-16 Vaasan yliopiston päärakennuksessa auditorio Wolffissa.

Ohjelmassa on paneelikeskustelu tulevaisuuden työelämästä, johon osallistuvat:

• Osastopäällikkö Mari Lähteinen, Telia
  • HR-Controller Suvi Einola, Vaasan kaupunki
  • Toimitusjohtaja Matti Manner, Prohoc
  • Kansanedustaja Joakim Strand

Keskustelun vetävät professori Riitta Viitala Vaasan yliopistosta ja rehtori Tauno Kekäle Vaasan ammattikorkeakoulusta.

Mukana on myös Madventures (Riku Rantala ja Tuomas Milonoff) omalla esityksellään.

Seminaari järjestetään yhdessä Contact-rekrymessujen kanssa. Tapahtuma löytyy myös Facebookista: https://www.facebook.com/events/186809785389777/

Järjestäjä: Valmiina työelämään! (Valte) / Vaasan yliopiston johtamisen oppiaine ja VAMK

Valmiina työelämään! (VALTE) on valtakunnallinen hanke, jossa kehitetään ja toteutetaan työelämän ja työhyvinvoinnin koulutusta eri oppilaitosten tarpeisiin työelämään valmistuville opiskelijoille. Hankkeen tavoite on lisätä opiskelijoiden tietoisuutta työhyvinvoinnin eri osa-alueista ja vaikuttaa opiskelijoiden asenteisiin suhtautua myönteisesti työelämään ja työhyvinvointikulttuurin luomiseen heidän tulevissa työpaikoissaan.

Seminaari on avoin kaikille kiinnostuneille. Tule kuuntelemaan panelistien mietteitä paikan päälle!