Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Webinaari yrittäjyydestä kiinnostuneille opiskelijoille

To 28.11.2013 | 14:00 - 16:00

Rock Internet ja CupoNation järjestävät yhdessä yrittäjyyteen ja online-markkinointiin keskittyvän webinaarin, jonka tarkoituksena on auttaa yrittäjyydestä kiinnostuneita opiskelijoita eteenpäin tavoitteissaan. Webinaari koostuu kahdesta kahden tunnin mittaisesta interaktiivisesta luennosta.

Webinaarin ohessa järjestetään myös case-kilpailu, jossa opiskelijat 12 eri maasta pääsevät ratkaisemaan oikeaan yritysesimerkkiin perustuvan kansainvälisen case-tehtävän.

Englanniksi pidettävässä webinaarissa tullaan käsittelemään seuraavia aiheita:

- 21.11. klo 14: "Lessons learned from building international start-ups"
- 28.11. klo 14: "Rights and Wrongs of the Online Marketing World"
- Oikeaan yritystapaukseen perustuva case-kilpailu – Alennuskoodihaaste

Webinaari on ensimmäinen laatuaan ja se tarjoaa opiskelijoille sekä nuorille ammattilaisille ainutkertaisen mahdollisuuden kuulla kansainvälisen startup-yrityksen menestystekijöistä ja haasteista  yhdeltä maailman menestyneimmistä startup-hautomoista.

Opiskelijoiden lisäksi webinaariin voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneetja se on kaikille osallistujille ilmainen.

Ilmoittautuminen ja osallistuminen

Rocket Internet on rakentanut menestyviä startup-yrityksiä vuodesta 2007 lähtien ja on luonut yli 100 markkinoita johtavaa yritystä kuten Zalando ja CityDeal (nykyinen Groupon). Vuonna 2012 Rocket Internet keräsi yli miljardin euron rahoituksen pelkästään uusien startupiensa ensimmäiseen vaiheeseen. Menestyvien yritysten perustamisen lisäksi Rocketin visiona on löytää tulevaisuuden yrittäjälupauksia ja kehittää menestyksekkääseen yrittäjyyteen vaadittavia taitoja.