Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Yliopistoraadin toimenpide-ehdotusten julkistamistilaisuus

Aika
To 7.11.2013 | 13:00 - 15:00

Toista kertaa järjestettävä Vaasan yliopiston yliopistoraati on tänä syksynä pohtinut opiskelijoiden mahdollisuuksia siirtyä su­juvasti opinnoista työelämään. Vaikka työelämään siirtyminen ei Vaasan yliopiston valmistuneiden kohdalla olekaan huono, halutaan sitä sujuvoittaa entisestään. Yliopistoraadin keskusteluilla pyritään vaikuttamaan myös opetuksen sisältöön niin, että koulutus vastaisi työelämän tarpeisiin.

Raadin keskusteluista syntyneet toimenpide-ehdotukset esite­tään avoimessa tilaisuudessa Tritonian Nissi-auditoriossa 7.11., jossa myös Vaasan yliopiston päättäjät saavat ilmaista omat vasti­neensa ehdotuksille.

Tilaisuus on osa hyvinvointiviikon ohjelmaa ja se on kaikille avoin. Tervetuloa!