Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

Ympäristöystävällisiä biokaasu- ja sähköautoja Vaasan torilla keskiviikkona 21.3. klo 12-17

Ke 21.3.2018 | 12:00 - 17:00

Tule tutustumaan ympäristöystävällisiin biokaasu- ja sähköautoihin Vaasan torille keskiviikkona 21.3. klo 12–17!

-          Erilaisia kaasu- ja sähkökäyttöisiä henkilöautoja, joita voi myös koeajaa

-          Kaasukäyttöisiä pakettiautoja, kuorma-auto ja bussi nähtävillä

-          Konvertointi tutuksi: bensa- tai diesel-käyttöisestä autosta kaasuauto

-          Tietoa biojätteen lajittelusta sekä biokaasun tuotannosta ja liikennekäytöstä

-          Kinneri kulkuvälineenä – hauska tapa liikkua.

Paikalla Stormossen, Jeppo Biogas, Rinta-Joupin Autoliike, Käyttöauto, Tesla, Autoliike Lähdemäki, BN Motor, Vaasan kaupunki, Vaasan yliopiston BIL – Biokaasulla liikenteeseen -hanke sekä Vaasan yliopiston ja Merinovan hanke ”Tulevaisuuden kestävä autoilu Vaasan seudulla”. Esillä myös kinnereitä sekä Team Rynkeby.

Tapahtuman järjestää VASEK osana EnergyWeekiä. Tervetuloa!