Yritysten kasvutarinoilla pääsee herkuttelemaan elintarvikealan seminaarissa
Osa elintarvikealan yrityksistä kasvattaa liikevaihtoaan toimialaa huomattavasti nopeammin tai kykenee vuosittain alan keskiarvoa parempaan tulokseen. Liiketoimintaympäristö on silti sama jokaiselle Suomessa tuotteensa valmistavalle ja myyvälle alan yritykselle.
”Mitä elintarvikeala on syönyt?” -seminaarissa Seinäjoella esitellään tapoja tarkastella yksittäistä toimialaa ja yritysten strategisiin valintoihin vaikuttavia tekijöitä. Lisäksi tilaisuudessa tutustutaan menestyvien yritysten sisäiseen maailmaan, kiinnostaviin tuotteisiin ja palveluihin sekä tarkastellaan yritysten uudistumiskykyyn vaikuttavia tekijöitä kuten yrittäjämäisyyttä sekä yrityksen kykyä hyödyntää markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia.
- Seminaarissa pääsee kuulemaan yritysten kasvutarinoita yrittäjien ja johtajien itsensä kertomina sekä millaisia strategisia valintoja menestymisen eteen yritys voi tehdä, tutkija Jesse Heimonen Vaasan yliopistosta paljastaa.
Elintarvikealan tutkimushankkeen tuotoksia esittelevä kaikille avoin ja maksuton seminaari järjestetään osana Tietoprovinssi-tapahtumaa perjantaina 19. syyskuuta kello 15-17. Seminaaripaikkana toimii Auditorio 2, Frami B (Kampusranta 9B, Seinäjoki).
Tarkemmat tiedot seminaarista löytyy osoitteessa www.tietoprovinssi.fi.