Energialähettiläs saapui energia-alan pääkaupunkiin Vaasaan

Energialähettiläs Pentti on saapunut Vaasaan valmiina kymmenen viikkoa kestävään seikkailuun maailman ympäri. Pohjoismaiden suurin energiaklusteri EnergyVaasa valitsi energialähettilään tehtävään 25-vuotiaan insinööriopiskelija Pentti Itkosen.

Vaasan yliopisto on mukana kampanjassa, ja syksyn kuluessa energialähettiläälle tulee tutuksi erityisesti Energy Business MBA -ohjelma.

Huikea matka maailman ympäri, verkostoituminen huippuyrityksiin ja paikka energia-alan valokeilassa tekevät energialähettilään tehtävästä Suomen kovimman energia-alan työpaikan. Itkonen saa syys-lokakuun aikana tapahtuvan maailmanympärimatkansa aikana perehtyä siihen, mitä suomalainen cleantech-ala on, minne kaikkialle tuotteita ja ratkaisuja viedään sekä mitä vaikutusta niillä on ympäristöön ja ihmisten elämään.

Seuraa energialähettilään blogia. Ensimmäisessä blogipostauksessa mukana myös Energy MBA.