Itsensä työllistäminen (OPIS0170, 1 op) -opintojakson ilmoittautuminen on nyt avattu

Itsensä työllistäminen -kuva
Viime keväänä ensimmäistä kertaa toteutettu suosituksi osoittautunut Itsensä työllistäminen -opintojakso toteutetaan nyt toisen kerran ja ilmoittautuminen siihen on avattu. Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija saa valmiuksia oman yrityksen tai toiminimen perustamiseen tai osaa miettiä miten muulla tavoin voisi työllistää itsensä ja ajatella yrittäjämäisesti. Opiskelija ymmärtää, mitä asioita tulee ottaa huomioon ja mistä käytännön asioista lähteä liikkeelle, kun haluaa työllistää itsensä.

Kurssi toteutetaan tiistaina 26.4.2022 etäopetuksena ja ilmoittautua voi Pepissä19.4.2022 saakka. Kurssilla on pakollinen läsnäolo. Osallistujamäärää ei ole rajoitettu.

Kurssin ohjelma

Tiistai 26.4.

• klo 12:15 – 13:00 Yrittäjämäinen ajattelu – Itsensä johtaminen, VY/Urapalvelut Sunna Vainiomaa
  • klo 13:00 - 13:45 Yrityksen perustaminen – Vasek /Startia, Tommi Virkama

Tauko

• klo 14:10-14.55 Starttiraha – Aloittavan yrittäjän tuki, TE-toimisto Hannu Ollikkala
  • 14:55-15:40 West Coast Startup – Ketterästi ideasta liiketoiminnaksi, Jari Ratilainen
  • 15:40-15:45 Tilaisuuden päätös

Kurssin suorittamiseksi opiskelijan tulee läsnäolon lisäksi tehdä Moodlessa olevien ohjeiden mukaan oppimispäiväkirja. Moodleavain lähetetään ilmoittautuneille viimeistään ma 25.4.2022.

Lisätietoja löydät opinto-oppaasta.
Tiedustelut: Sunna Vainiomaa sunna.vainiomaa (a) uwasa.fi