Näin otat YTHS:n palvelut käyttöön

YTHS-logo - FSHS logo
Vaasan YTHS:n palvelupiste on muuttanut tammikuussa 2021 Palosaarelle kahteen eri osoitteeseen. Vaasan yliopiston opiskelijat käyvät pääsääntöisesti VAMK:n rakennuksessa sijaitsevassa palvelupisteessä. Tämän uutisen kautta löydät tarkat ohjeet miten otat YTHS:ään yhteyttä ja kartan miten löydät oikeaan palvelupisteeseen.

Opiskeluterveydenhuollon eli YTHS:n Vaasan palvelupisteen uudet toimitilat sijaitsevat osoitteissa Wolffintie 30 (VAMK) ja Wolffintie 27-31 (Alere).

Vastaanotto tapahtuu vain ajanvarauksella joko puhelimitse tai chatin kautta!

Kaikkien uusien opiskelijoiden tulee kirjautua Self-verkkopalveluun ja päivittää yhteystietonsa. Self-palvelussa voit lisäksi hallinnoida ajanvarauksiasi, käyttää chat-palveluita ammattihenkilön kanssa, osallistua etävastaanottoon, uusia ehkäisyreseptejä ja täyttää muitakin lomakkeita.

• Yleis-ja mielenterveys
    Valtakunnallinen puhelinnumero 046 710 1073 (ei paikkakuntakohtaisia yhteydenottoja)
  • Suunterveys
    Valtakunnallinen puhelinnumero 046 710 1085 (ei paikkakuntakohtaisia yhteydenottoja)

Lisätietoa palveluista ja muut yhteystiedot löydät YTHS:n verkkosivuilta.

Vaasan palvelupisteiden sijainti

Wolffintie 30 / VAMK