Osallistu yliopiston Instagram-kilpailuun ja voita liput Solar Sound -festivaaleille!

Tämä jäätelönsyöntikuva on tylsä. Ota parempi, hauskempi kuva omasta (tai kaverin) jäätelönsyönnistä Instagramiin käyttäen hashtageja #univaasa ja #jäätelö. Paras kuva palkitaan kahdella VIP-lipulla 18.–19.7.2014 Seinäjoella järjestettäville Solar Sound -festivaaleille.

Jäätelökausi avautukoon!

Kilpailun säännöt

1. Järjestäjä

Vaasan yliopisto, PL 700, 65101 Vaasa.

2. Kilpailun aihe

Kilpailun aiheena on ”kevään 2014 hauskin jäätelökuva”. Kilpailuun osallistuvien kuvien tulee olla Instagramissa ja niissä on oltava molemmat hashtagit #univaasa ja #jäätelö. Kilpailun tuottamaa kuvamateriaalia tullaan hyödyntämään yliopiston viestinnässä.

3. Osallistumisehdot

A) Kilpailijalle

• Kilpailuun voivat osallistua kilpailuaikana Vaasan yliopistossa kirjoilla olevat opiskelijat
  • Kilpailun järjestelyissä tai arviointiraadissa mukana olevat henkilöt eivät voi osallistua kilpailuun

B) Valokuvalle

• Valokuvan tulee olla kilpailijan itsensä ottama ja hänellä tulee olla kaikki oikeudet kyseiseen kuvaan
  • Valokuvassa esiintyvät henkilöt ovat antaneet suostumuksensa valokuvan näiden sääntöjen mukaiseen käyttöön
  • Kuvauskohteessa kuvaamisen on täytynyt olla sallittua
  • Valokuva ei riko lakia tai hyviä tapoja

Kilpailuun osallistujat vastaavat näiden ehtojen täyttymisestä sekä itsensä että kilpailuun lähettämiensä valokuvien osalta. Yliopisto pidättää oikeuden sulkea pois kilpailusta viestintäänsä sopimattomiksi katsomansa valokuvat.

4. Kuvien toimitus

Yksittäinen kilpailija voi osallistua kilpailuun 1–3 kuvalla siinä järjestyksessä, jossa ne on lisätty Instagramiin. Mahdollisia lisäkuvia ei huomioida kilpailussa. Kuvat tulee lisätä Instagramiin 1.4.–9.5.2014 ja niiden yhteydessä tulee käyttää hashtageja #univaasa ja #jäätelö.

5. Oikeuksien siirtyminen

Kilpailuun lähetettyjen kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvien ottajilla. Osallistumalla kilpailuun kuvan ottaja kuitenkin myöntää kilpailun järjestäjälle vapaat muokkaus-, käyttö- ja jakeluoikeudet lähettämiinsä kuviin ilman erillistä pyyntöä tai korvausta.

6. Voittajien valinta

Kilpailun järjestäjän nimittämä arviointiraati valitsee kilpailun voittajan. Kilpailun tulokset julkistetaan 12.5.2014. Kilpailun voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti.

7. Palkinto

Valokuvakilpailun palkinto on seuraava: Kaksi VIP-lippua Solar Sound -festivaaleille.

8. Lisätietojen antaja

Lisätietoja kilpailusta antaa markkinointiassistentti Mari Ala-Mikkula, etunimi.sukunimi@uwasa.fi, p. 029 449 8145.