Professori Peter Gabrielsson Journal of International Marketing -lehden julkaisutoimikuntaan

Vaasan yliopiston professori Peter Gabrielsson on nimitetty Journal of International Marketing -lehden julkaisutoimikuntaan kaudelle 2013–2016.
Photo: flickrcc

Journal of International Marketing julkaisee tieteellisiä ja johdon kannalta relevantteja artik­keleita kansainvälisen markkinoinnin alueelta. Lehti on kansainvälisesti johtava, referoitu tie­teellinen julkaisu, joka tunnetaan korkeasta laadustaan. Lehteä julkaisee American Marketin Association (AMA), ja se on kiistaton ykköslehti kansainvälisen markkinoinnin alueella.

Nimitys voidaan nähdä tunnustuksena professori Gabrielssonin tutkimukselle, joka suuntautuu globaaliin markkinointiin, yritysten globalisoitumiseen ja kansainväliseen yrittäjyyteen. Gab­rielsson on ainoa suomalainen jäsen kyseisessä julkaisutoimikunnassa, jossa on jäseniä eri puo­lilta maailmaa.

– On kunnia tulla kutsutuksi tähän arvostettuun julkaisutoimikuntaan. Tulen työskentelemään päätoimittaja Constantine S. Kastikeasin ja muiden toimikunnan jäsenten kanssa nostaakseni ja kehittääkseni edelleen Journal of International Marketing -lehden tieteellistä tasoa ja vaikutta­vuutta, Gabrielsson kommentoi.