Professori Peter Gabrielsson Journal of International Marketing -lehden julkaisutoimikuntaan
Journal of International Marketing julkaisee tieteellisiä ja johdon kannalta relevantteja artikkeleita kansainvälisen markkinoinnin alueelta. Lehti on kansainvälisesti johtava, referoitu tieteellinen julkaisu, joka tunnetaan korkeasta laadustaan. Lehteä julkaisee American Marketin Association (AMA), ja se on kiistaton ykköslehti kansainvälisen markkinoinnin alueella.
Nimitys voidaan nähdä tunnustuksena professori Gabrielssonin tutkimukselle, joka suuntautuu globaaliin markkinointiin, yritysten globalisoitumiseen ja kansainväliseen yrittäjyyteen. Gabrielsson on ainoa suomalainen jäsen kyseisessä julkaisutoimikunnassa, jossa on jäseniä eri puolilta maailmaa.
– On kunnia tulla kutsutuksi tähän arvostettuun julkaisutoimikuntaan. Tulen työskentelemään päätoimittaja Constantine S. Kastikeasin ja muiden toimikunnan jäsenten kanssa nostaakseni ja kehittääkseni edelleen Journal of International Marketing -lehden tieteellistä tasoa ja vaikuttavuutta, Gabrielsson kommentoi.