Vaasan yliopistolehti Vox Cordis 4/2013 ilmestynyt

Kylterit juoksivat hyvän asian puolesta / Työelämässä tarvitaan kielitaitoisia ammattilaisia / Miljoonayritystä perustamassa / Vanhoja pelejä – uusia tuttavuuksia

Tämän vuoden neljän yliopistolehti Vox Cordis on nyt ilmestynyt.

Vuoden 2013 viimeisen numeron teemana on monikielisyys. Lehti kertoo mm. kielikylvystä, VIPIS-hankkeesta, työelämässä tarvittavasta kieliosaamisesta sekä uusista monikielisistä maisterikoulutusohjelmista. Kampuskyselyn vastauksista selviää, miten yliopistolaiset käsittävät akateemisen vartin.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran ensi vuoden helmikuussa.