Valmistuvat juhlivat

Vaasan yliopisto juhlisti tuoreita maistereitaan ja diplomi-insinöörejään perjantaina 31. toukokuuta järjestetyssä publiikissa.

Publiikissa jaettiin tutkintotodistukset tilaisuuteen osallistuville valmistuneille. Lisäksi ohjelmaan kuului yliopiston rehtorin ja tiedekuntien dekaanien puheet.

Kaksi kertaa vuodessa järjestettävä publiikki on yliopiston yhteinen valmistuneiden juhla, johon osallistuu myös valmistuneiden omaisia ja ystäviä. Toukokuussa todistuksensa sai 74 valmistunutta maisteria ja diplomi-insinööriä.

Koko kuluvan lukuvuoden aikana Vaasan yliopistosta valmistuu yli 400 maisteria. Ulkomaalaisia valmistuneista on noin 13 %.

Kaikkia lukuvuoden 2012–2013 aikana valmistuneita juhlittiin publiikin jälkeen erillisessä maisterivalmistujaisjuhlassa.