Ari Huuhka
Yliopistonlehtori, markkinointi
Ankkuri 1. krs
Ke klo 12-14 B303
Olen markkinoinnin yliopistonlehtori Markkinoinnin ja viestinnän akateemisessä yksikössä. Toimin Markkinoinnin kandidaatin ohjelman koulutusohjelmavastaavana sekä Vaasan yliopiston ja Hankenin yhteisen Business, Trade and Service -opintokokonaisuuden vastuuhenkilönä. Olen yksikkömme Digimentori sekä johtoryhmän jäsen. Olen saanut Vaasan yliopiston opetustekopalkinnon vuonna 2015. CV:ni näet tästä linkistä
Opetus:
Opettamani opintojaksot Markkinoinnin kandidaatinohjelmassa: MARK2007 Vähittäiskauppa ja asiakasmarkkinointi, MARK2036 Johdatus tutkielmatyöskentelyyn, MARK2011 Markkinoinnin kandidaatintutkielma.
Opettamani opintojaksot Markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmasas: MARK3009 Digitaalisen liiketoiminnan markkinointikonseptit, MARK3042 Challenges in Retailing Management.
Tutkimus:
Tutkimusintressini kohdistuvat mm. seuraaviin aihealueisiin: Retail patronage behavior ja customer journey mapping; Kaupan murros ja digitalisaatio liiketoiminnan konseptoinnissa; Ostoskeskusten tenant mix ratkaisut ja systeemidynamiikka: Kaupan tavararyhmähallinnan ja tilankäytön uudet logiikat (esim. showroomit & pop-up formaatit; Markkinointiteknologia, erityisesti Blockchain teknologian sovellutusalueet markkinoinnissa; Markkinoinnin vaikuttavuuden mittaaminen; Visuaalinen markkinointi ja retoriikka.
Viimeisimpiä julkaisuja:
Huuhka & Luomala (2018). SLOTH: Conceptualizing the experience of sloth in convenience-seeking consumption, 133-152. In: Seven Deadly Sins in Consumption. Eds. H. Syrjälä and H. Leipämaa-Leskinen. Edward Elgar Publishing Ltd.
Laaksonen, Huuhka & Laaksonen (2017). Consumer-retail structure interrelations as seen in the young consumers' photographs of retail environments, 110-127. In: Applied Behavioral Economics Research and Trends. Ed. I. Rodica. IGI Global.
Katso kaikki julkaisuni SoleCRISista.