Kansainvälinen Monikielisyyden työpaja -asiantuntijaseminaari järjestetään Vaasan Åbo Akademilla 14–15.1.2016.

Tapahtuma alkaa avoimella seminaarilla Solutions and challenges in multilingual societies and organizations – European experiences. Seminaari pidetään Åbo Akademilla torstaina 14.1. klo 9–11 (auditorio Bruhn).

Professori François Grin (University of Geneva) ja tutkija Johan Häggman (Université catholique de Louvain) alustavat tilaisuuden ja osallistuvat paneelikeskusteluun yhdessä viestistäpäällikkö Marica Lassuksen (Wärtsilä) kanssa. Yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja paneelikeskustelun aikana. Seminaari on englanninkielinen. Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Monikielisyyden työpaja -verkoston tavoitteena on luoda monikielisyystutkimukselle yhteinen viitekehys ja ohjelma tuomalla yhteen ansiokkaita monikielisyyden tutkijoita. Lähtökohtana on monitieteinen, monikielinen ja kansainvälinen tutkijayhteistyö, johon osallistuu kielitieteen, sosiologian, kasvatustieteen, yhteiskuntatieteen sekä kauppatieteen eri suuntauksia edustavia tutkijoita.