Väitös: Fang Fang Li (Markkinointi)
Nissi-auditorio, Tritonia, Vaasan yliopisto
Suomi
M.Sc. Fang Fang Lin väitöstutkimus “The integration of social media and marketing strategy : tactics, strategy, and culture” tarkastetaan keskiviikkona 18.5.2022 klo 14 Vaasan yliopiston Nissi-auditoriossa.
Väitöstilaisuuteen voi osallistua myös etäyhteyden kautta: https://uwasa.zoom.us/j/63824679737?pwd=L0hDMFk0NGgvNHUvZVZtclpZZHVEZz09 Password: 350536
Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimii Professor Edwin J. Nijssen (Eindhoven University of Technology) ja kustoksena professori Peter Gabrielsson.
Väitöskirja asetetaan julkisesti esille eli naulataan torstaina 28.4.2022 klo 13.00 yliopiston väitöskirjataululle Tervahoviin, jonka jälkeen väitöskirja on saatavilla sähköisessä muodossa Osuvassa: https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-395-020-7