Anne-Mari Vatunen Vaasan yliopiston kampuspalveluiden päälliköksi

KTM Anne-Mari Vatunen, 43, on nimitetty Vaasan yliopiston kampuspalveluiden päälliköksi. Hän aloittaa tehtävässä 3. huhtikuuta 2018.
Anne-Mari Vatunen aloittaa Vaasan yliopiston kampuspalveluiden päällikkönä 3. huhtikuuta.

Vatunen on työskennellyt esimiestehtävissä kaupanalalla toistakymmentä vuotta. Hän valmistui Vaasan yliopistosta kauppatieteiden maisteriksi tuotantotaloudesta vuonna 2017.

Kampuspalveluiden päällikkö vastaa tiloihin ja turvallisuuteen liittyvästä toiminnasta sekä toimii tilat ja turvallisuus -tiimin esimiehenä. Kampuspalvelut tukee yliopiston toiminnan tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta tuottamalla tiloihin ja tilojen käyttöön sekä kehittämiseen liittyviä palveluita koko yliopistoyhteisölle. Seuraavien vuosien aikana tehtävässä korostuu Vaasan yliopiston valmisteilla olevan kampusstrategian jalkauttaminen.

Talousjohtaja Marko Ylimäki, p. 029 449 8209, marko.ylimaki(at)uwasa.fi