Avoimen yliopiston ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 10.8. klo 10.00

Voit ilmoittautua sekä syksyn 2016 että kevään 2017 opintoihin.
Opiskelijapalautetta: "Ryhmätyöt olivat oppimisen kannalta hyödyllisiä, sillä vaikeita asioita voitiin käsitellä muiden ryhmäläisten kanssa."

Opetus on alkamassa ja avoimen yliopiston opintoihin ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 10.8.2016 klo 10.00.

Opintokokonaisuuksiin ilmoittautuvat ovat etusijalla yksittäiselle jaksolle ilmoittautuviin nähden.

Opintotarjonta 2016-2017

Vaasan yliopiston opintoja voit opiskella avoimen yliopiston opetuksena Vaasan lisäksi ympäri Suomea. Opintotarjontamme löytyy verkkosivuiltamme täältä: /fi/education/open/opintotarjonta/.

Vaasassa käynnistyvät opintokokonaisuudet:

10.9. JOHTAMINEN JA ORGANISAATIOT, PERUSOPINNOT, 26 op
13.9. LIIKETOIMINNAN PERUSTEET, 28 op
13.9. SOSIAALI- JA TERVEYSHALLINTOTIETEEN OPINTOKOKONAISUUS, 29 op
19.9. MARKKINOINTI, AINEOPINNOT, 25 op
19.9. VIESTINTÄTIETEIDEN OPINTOKOKONAISUUS, 25 op (verkko-opinnot)
21.9. TALOUSOIKEUDEN PERUSOPINNOT, 25 op
29.9. JOHTAMINEN JA ORGANISAATIOT, AINEOPINNOT, 25 op
3.10. TALOUSOIKEUDEN AINEOPINNOT, 25 op
17.1. MARKKINOINNIN OPINTOKOKONAISUUS, 25 op
xx.xx LASKENTATOIMI JA RAHOITUS, PERUSOPINNOT, 25 op

Kokonaisuuksiin kuuluville yksittäisille jaksoille voi ilmoittautua myös erikseen. Lisäksi tarjolla on runsaasti yksittäisiä opintojaksoja eri aloilta.

Ilmoittautuminen

Tee ilmoittautuminen ILPA – ilmoittautumispalvelussa opintojaksokuvauksen ilmoittautumislinkistä
tai osoitteessa: https://uva.ilpa.oodi.fi/ilpa/.

Lisätietoa ILPAssa ilmoittautumisesta löytyy verkkosivuiltamme: /fi/sites/open/opintotarjonta/ilmoittautumispolku/ilpa/

Osallistumismaksu

1.8.2016 lähtien opintokokonaisuuteen ilmoittautuessa osallistumismaksu on 10€/opintopiste. Yksittäiselle opintojaksolle ilmoittautuessa, osallistumismaksu on 15€/opintopiste.