DANCEMIX-KURSSI Vaasan korkeakouluopiskelijoille.

Poster of the Dancemix course

8 kerran tanssikurssi järjestetään 1.3-19.4.2022 tiistaisin klo 18.30-19.30. Ohjaajana on Emma Takalo.

Harjoitukset pidetään Tanssikoulu Kipinän studiolla joka sijaitsee osoitteessa Artellikuja 4, 65100 Vaasa.

Tunneilla harjoitellaan hip hopin, house-tanssin ja commercial - tanssityylin perusteita vaihtuvien koreografioiden avulla. Aiempaa tanssitaustaa ei tarvita. Tule mukaan oppimaan uutta, liikkumaan ja samalla tutustut muihin kaupunkimme opiskelijoihin!

Varusteina tarvitset rennot treenivaatteet, sisäkengät ja juomapullon.

Kurssin hinta on 49€ (sisältäen 8 x 60min tanssituntia)

Liikuntatarran ostaneille 20€ alennus tanssikoulu Kipinän dancemix-kurssista!

Ilmoittaudu mukaan kurssille osoitteessa www.lyyti.in/dancemix22

Maksuvaiheessa käytä kampanjakoodia liikuntatarra niin saat 8 x 60min tanssikurssin 29€ hintaan (norm. 49€). Liikuntatarra tarkistetaan ensimmäisellä harjoituskerralla.

Mikäli sairastut ja joudut olemaan pois joltain kurssikerralta, saat korvata poissaolon jollain Kipinän viikkoaikataulumme avoimella tunnilla!