DesignCamp 2013 - Innovaatiotyötä tarjolla

Tarjolla ainutlaatuista työkokemusta yritysten innovaatiotoiminnassa ja tulevaisuuden ratkaisujen ideoinnissa!

DesignCamp on poikkitieteellinen yhteistyöprojekti, jossa monialainen opiskelijatiimi kehittää alueen yritysten toimintaa heidän tarpeidensa pohjalta muotoilun menetelmin. Projekti on ollut kahtena edellisenä vuotena menestys ja projektia tullaan toteuttamaan tänä vuonna entistä vaikuttavampana kokonaisuutena.

Haemme projektiin innokkaita eri alojen opiskelijoita, joita kiinnostaa vastuullinen ja haastava työ yritysten tuotteiden, palvelujen, brandin ja tilojen kehittämisen parissa. DesignCampissa luodaan yhdessä uusia ideoita ja konsepteja tulevaisuuden haasteisiin. Työstä saa palkaksi konkreettista työkokemusta, ainutlaatuista opetusta käyttäjälähtöisestä tuotekehitystoiminnasta sekä opintopisteitä ja vähän rahaakin :). Kiinnostaisiko sinua osallistua DesignCampiin?

Aiemmista vuosista poiketen DesignCamp järjestetään kurssimuotoisena tulevana syksynä 2013 (elo–lokakuu). Projektiin voi osallistua muiden opintojen ohessa ja työskentely toteutetaan osaksi lähityöskentelynä muotoilukeskus Muovan tiloissa Vaasassa ja osaksi itsenäisenä työskentelynä. Projektiin valitaan 10–12 opiskelijaa Vaasan eri korkeakouluista. Länsi-Suomen muotoilukeskus Muova vastaa projektin ja työskentelyn ohjauksesta.

Hae töihin projektiin.
Projektin rekrytointi alkaa välittömästi ja hakuaika päättyy 28.5. Ole nopea, sillä paikat täytetään heti kun oikeat henkilöt löydetään. Projektiin voit hakea vapaamuotoisella hakemuksella ja CV:llä.

Projektin intropäivä pidetään kesäkuun alussa, mutta varsinainen työskentely alkaa elokuussa.

Tule infotilaisuuteen kuuntelemaan ja kysymään lisää DesignCampista
. Ensimmäinen infotilaisuus pidetään Palosaarella tiistaina 14.5 klo 12.0013.00 Tritonian Nissi-auditoriassa (K218). Toinen infotilaisuus järjestetään keskiviikkona 15.5 klo 10.00–11.00 Vaasan ammattikorkeakoulussa Raastuvankadulla 31 ,3 krs, huone RA305. Tervetuloa!

Hakemus ja lisäinfoa:

katarina.eklund@aalto.fi