Esittele yliopistoa kotikuntasi lukiossa – yliopisto korvaa matkakulusi

Opiskelijat luokassa
Haluaisitko kertoa Vaasan yliopiston opiskelumahdollisuuksista entisen lukiosi oppilaille? Moni nuori pohtii tälläkin hetkellä tulevaisuuden valintojaan, ja sinulla on mahdollisuus kertoa heille opiskelusta Vaasassa.

Käydessäsi esittelemässä yliopistoamme entisessä lukiossasi tai muussa oppilaitoksessa yliopisto korvaa matkakulusi tältä matkalta. Esittelyajalta maksetaan myös pieni palkkio. Saat yliopistolta mukaasi valmiit PowerPoint -kalvot, logollisen t-paitamme sekä esitteitä lukioon vietäväksi. Esittelyn voi hyvin yhdistää käyntiin kotipaikkakunnalla esim. viikonloppuna tai muuna vapaa-aikana.

Vierailulla yliopistoa on tarkoitus esitellä ensin yleisesti kalvojen pohjalta, ja sen jälkeen voit kertoa tarkemmin omasta koulutusalastasi. Esittelijäksi voi lähteä kuka tahansa opiskelijamme yksin tai yhdessä toisen opiskelijan kanssa.

Oppilaitokset ottavat mielellään vastaan entisiä oppilaitaan. Jos olet kiinnostunut tekemään useampia esittelyjä, voit liittyä myös yliopiston opiskelijalähettiläisiin.

Jos innostuit, olethan yhteydessä yliopiston hakijapalveluihin:

Asiantuntija Miisa Aho
Sähköposti: hakijapalvelut@uwasa.fi