EUNICE-verkostoyliopiston kuulumiset luettavissa joulukuun uutiskirjeestä

Image
Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa opiskelijoille monipuolisia kansainvälistymismahdollisuuksia.

EUNICE-verkostoyliopiston englanninkielinen uutiskirje on luettavissa EUNICE-verkkosivuilla. Uutiskirje kokoaa EUNICE-verkoston ajankohtaista toimintaa, saavutuksia ja tapahtumia noin puolen vuoden ajalta.

EUNICE-verkosto tarjoaa jäsenyliopistojensa henkilökunnalle ja opiskelijoille mahdollisuuksia monipuolisiin kansainvälisiin kokemuksiin.

Joulukuun 2022 uutiskirjeen aiheina muun muassa:

• kevään 2023 EUNICE Imagine Innovation Cup -liikeideakilpailu
  • Monipuolinen EUNICE-kurssitarjonta verkossa
  • Kokemuksia kesäopinnoista Espanjassa
  • kolme uutta yliopistoa liittyi osaksi EUNICE-verkostoyliopistoa
  • EUNICE on nyt kansainvälinen voittoa tavoittelematon yhdistys

Voit lukea englanninkielisen uutiskirjeen kokonaisuudessaan EUNICE-yliopiston verkkosivuilta. Voit myös tilata uutiskirjeen suoraan sähköpostiisi. Uutiskirje lähetetään puolivuosittain.

Tietolaatikko

Mikä ihmeen EUNICE?

Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa jäsenyliopistojensa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja laadukkaaseen verkko-opiskeluun.

EUNICE-yliopiston muodostavat Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology (PUT), saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg (BTU), espanjalainen University of Cantabria (UC), belgialainen University of Mons (UMONS), italialainen University of Catania (UNICT) ja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France (UPHF).