FITechin kesäopinnot

FITech Keyboard
Vietätkö kesän opiskellen? FITechissä on Vaasan yliopiston ja muiden FITech-yliopistojen kesätarjontaa yhteensä lähes 70 opintojaksoa!

Vaasan yliopisto tarjoaa kesällä FITechissä seuraavia energiatekniikan ja sähkötekniikan opintojaksoja:

• Engine fuels and lubricants ENERFT3120
  • Battery Energy Storages in Smart Grids SATEB2010 FITech / SATEB3010 VY.
  • Introduction to engine laboratory research ENERFT1001, uusi MOOC.

Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat oman yliopiston järjestämiin tutkinto-opiskelijoille tarjottaviin opintoihin suoraan WebOodissa!

Energiatekniikan uutta johdantokurssia voi alkaa suorittaa FITechin MOOC-alustalla 10.5.

FITechissä on laajasti opintotarjontaa oman yliopiston ulkopuolella. Tarjolla on opintoja mm. strategisesta projektijohtamisesta sekä laajasti eri ICT-aiheista.

Opiskelu FITechissä on maksutonta. Hakuaika alkaa 29.3.2021 klo 12 ja päättyy n. viikkoa ennen kurssin alkua ‒ suurin osa opintojaksoista alkaa viimeistään 1.6.

Hae opintojaksoille nyt FITechin verkkosivuilla fitech.io kohdassa Tutustu seuraavaksi alkaviin kursseihin!