Hae kansainväliseksi tutoriksi 25.3. mennessä

Hae kansainväliseksi tutoriksi - Apply to become an international tutor
Haku kansainväliseksi tutoriksi on nyt auki!

Hanki arvokasta kansainvälistä kokemusta toimimalla tutorina vaihto-opiskelijoille syksyllä 2022. KV-tutorina saat uusia ystäviä ympäri maailmaa, pääset parantamaan englannin kielen taitojasi sekä harjoittamaan taitojasi tiiminvetäjänä. Tutorina toimimisesta saat kolme opintopistettä ja todistuksen.

Kansainvälisen tutorin tehtäviin kuuluu esimerkiksi uusien vaihto-opiskelijoiden tutustuttaminen kampukseen ja Vaasaan, erilaisten tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen sekä tutorryhmässä toimiminen ja vaihto-opiskelijoiden avustus.

Hae kansainväliseksi tutoriksi perjantaihin 25.3. mennessä. Tutustu kansainvälisen tutorin tehtäviin ja hae paikkaa englanninkielisiltä sivuiltamme Internationalisation at Home löytyvällä hakulomakkeella.