Haku kansainväliseksi tuutoriksi keväälle 2020 on auki

Become an international tutor.png

Haku kevään 2020 kansainväliseksi tuutoriksi on nyt auki!

Kansainväliset tuutorit ovat yksiä tärkeimpiä henkilöitä lisäämässä kansainvälisyyttä yliopistollamme.

Opiskelu yliopistossa voi olla muutakin kuin opintoja. Voit hankkia kansainvälistä kokemusta sekä oppia tärkeitä taitoja myös luokkahuoneen ulkopuolella. Tähän tarkoitukseen kansainvälinen tuutorointi tarjoaa hyvän mahdollisuuden.

Joten mikset perehtyisi kansainväliseen tuutorointiin paremmin?

Voit vierailla tällä nettisivulla ja lukea enemmän kansainvälisten tuutorien tehtävistä:

/en/for/student/studies/internationalisation/iah/tutor/

Pidä kuitenkin mielessä, että tuutorien työn tarkoitus ei ole ainoastaan listalla olevien tehtävien tekeminen. Tarkoituksena on myös kehittää kansainvälisiä kommunikointitaitoja ja tärkeimpänä - pitää hauskaa ja saada uusia ystäviä.

Tarkkaile nettisivua, sillä siellä julkaistaan pian edellisten tuutorien blogipostauksia, joissa he kertovat omista kokemuksistan.

**Käy katsomassa hakukriteerejä ja hae tuutoriksi:

/en/for/student/studies/internationalisation/iah/tutor/apply/

*** TAI HAE SUORAA täyttämällä hakukaavake:

Hakuaika päättyy 1.11.2019.

Lisätietoa:

• Ms. Nghi Dang (office room: L107)

email: nghi.dang(at)uwasa.fi