Harjoitteluvoucher-haku alkaa 15.11.2021

Harjoitteluvoucherit vuonna 2022 suoritettaviin harjoitteluihin on haettavana 15.11.-30.11.2021.

Harjoitteluvoucher on Vaasan yliopiston myöntämä rahallinen harjoittelutuki, jolla halutaan tukea yliopistomme opiskelijoiden työllistymistä oman alansa tehtäviin jo opiskeluaikana. Voucherit on suunnattu jo pidemmälle opinnoissaan edistyneille kandi- tai maisterivaiheessa oleville opiskelijoille, joilla on tarve oman alan työkokemukselle.

Harjoitteluvoucheria hakee opiskelija ja se maksetaan hänet palkkaavalle työnantajalle. Voucherin arvo on 1800 €, ja sen maksaminen edellyttää vähintään 3 kuukauden kokopäiväistä harjoittelua sekä KELAn määrittelemän työssäoloehdon mukaista palkkaa. Tietyin edellytyksin harjoittelun voi suorittaa myös osa-aikaisena.

Harjoittelupaikan ei tarvitse olla tiedossa vielä harjoitteluvoucheria haettaessa.

Hakulomakkeen löydät Harjoitteluvoucher-verkkosivulta. Tietoa harjoitteluvoucherin myöntämisen ja käyttämisen edellytyksistä löydät Harjoitteluvoucherin ehdot-sivulta. Tutustuthan ehtoihin ennen hakemista.

Lisätietoja: harjoittelu(at)uwasa.fi